.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عارف: قطعا نامزد ریاست مجلس دهم می‌شوم
ما از قبل اعلام آمادگی کردیم که علاقمندیم مدیریت مجلس را به صورت تعاملی پیش ببریم و منتظر نظر دوستان هستیم. ما در یک فضای رفاقت و دوستی رقابت می‌کنیم و بعد رفاقت را ادامه می دهیم.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه علاقمند به مدیریت مجلس به صورت تعاملی هستیم گفت: قطعا نامزد ریاست مجلس دهم می‌شوم.

به گزارش تسنیم، محمدرضا عارف منتخب مردم تهران در مجلس دهم عصر امروز در حاشیه گردهمایی شوراهای اصلاح‌طلبان سراسر کشور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون با لاریجانی درباره ریاست مجلس جلسه داشته‌اید یا خیر؟ گفت: ما از قبل اعلام آمادگی کردیم که علاقمندیم مدیریت مجلس را به صورت تعاملی پیش ببریم و منتظر نظر دوستان هستیم. ما در یک فضای رفاقت و دوستی رقابت می‌کنیم و بعد رفاقت را ادامه می دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تاکنون رسما اعلام نامزدی برای ریاست مجلس نکرده‌اید؟ پاسخ داد: حتما نامزد ریاست مجلس دهم هستم و قبلا هم اعلام کرده‌ام.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

امیر 30 ارديبهشت 1395
از دست رفتن ریاست مجلس از دست اصولگرایان تاوان رفتن از زیر پرچم احمدی نژاد است.اداره مجلس باید بدست اصلاح طلبان بی بوته بیفتد تا بفهمند بدون احمدی نژاد شانس موفقیت ندارند و باید زیر سایه ی مکتب امیرالمومنین باشند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.286 seconds.